8/1-2010

Blev ingen skola igår .. ingen skola idag . På måndag känner jag att ja måste ta tag i det , men jag vet hur det kommer sluta i vilket fall som helst .
Det har vare bra ett tag nu men som sakt så vänder allt lika fort som det kom .. Känns som om ja lever på hoppet ... Jag är troligen tillbaks på ruta ett igen...och  du sliter mig itu. du får mina tankar att trassla ihop sig och bli så plågsamma
att jag snart inte står ut. jag vill alltid fly ur mig själv på grund av hur du
får mina känslor att smärta i mig. jag vill inte längre vara förvirrad, arg eller ledsen.
livet skulle aldrig bli såhär jobbigt, det skulle lösa sig. men du förhindrar det.
du håller mig kvar i det jag kämpade så mycket att komma ifrån.
hur orkar du leva med dig själv när du vet att du är källan till någon annans olycka?
jag är stark, men det finns gränser för alla. jag är bara en människa,
jag besitter bara mänskliga krafter..
hatar känslan att alltid känna mig trasig , förstörd 
 Jag vill inte känna såhär längre. Jag vill inte bära denna tyngd på mina axlar mer.


Kommentarer
Postat av: tess

gumman, <3 jag finns för dig älskade du, vill inte att du ska känna all den smärta och tyngd, ;/ gumman, vi ska orka oss igenom det här tillsammans,<3 jag älskar dig

2010-01-08 @ 19:35:11
URL: http://tessgjdlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0