4/1-2010

Nu vare ett tag sen man skrev  och jag känner att man har hunne med mycket , som tillexempel julen , nyårsafton och att fylla 18 stora år :) Födelsedagen var helt okej , blev festande med pinglan och lite trevligt folk :) Slutet blev ju lite mer än vad man trodde .... Hua skärpning på mig nu på alkohol fronten . Har hunne umgåtts med baby oxå och myst på <3 . Igår myste vi bara på och tog det lungt med isaac , imorse hade jag ställt alarmet på 9 för johan skulle iväg :/ Så jag låg kvar medans han åkte men kunde inte somna om när han hade åkt :( Så jag satte mig vid datan och invänta pappa som skulle hämta upp mig . Nu har man duscha och är otroligt trött så får se om det blir en tidigt kväll ikväll  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0