13/1-2010

Var på skolan idag  var vel där en lektion sen slutade vi , Sköönt ! Börjar bli förkyld näsan den rinner och är täppt medans huvudet är tungt och dunkar , så himla jobbigt :( Idag var ja på möte som var ett tag sen sist känndes bra att få prata av sig , och vi kom fram till att jag ska börja gå hos en kurator och därifrån får vi se om jag behöver antideprissiv medicin . Vilket jag hoppas på är väldigt trött på att ständigt må såhär och med korta mellanrum hamna i deprissioner :( Kan inte minnas senast jag mådde riktigt bra , bra mår ja vel men det håller ungefär 1-2 dagar sen faller allt ihop igen TRÖTTSAMT ! Medicinen ska göra att ja orkar hålla ihop allt och inte göra så att ja tappar orken till alltt ... nu senast har skolan vare mycket lidande och då börjar det bli liite väl mycet tycker dem... Så vi hoppas på det bästa !





You don´t know what you got til you´re  missing it a lot !



Kommentarer
Postat av: adela

jesus , du kmr bli inlagt på psyket om du fortsätter så här o säger att du är fet kvinna !

sluta skrämmas

2010-01-14 @ 22:30:38
URL: http://anasstrom.blogg.se/
Postat av: tess

gumman, du klarar det hära, jag hoppas det hjälper dig, du vet att jag finns för dig, <3

2010-01-15 @ 08:50:47
URL: http://tessgidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0